Projekt "Toward a Wellbeing Mindset" jednogodišnji je međunarodni eTwinning projekt koji se kroz interdisciplinarni pristup bavio temom dobrobiti učenika u školi. Sudionici ovog projekta bili su učenici i nastavnici iz dvije škole iz Hrvatske (Zaprešić i Zabok), Litve, Portugala i Turske. Kroz četiri tematske cjeline, učenici su istraživali svoju fizičku, emocionalnu, socijalnu i intelektualnu dobrobit.
Prva cjelina, "Choose well today for a healthier tomorrow," bila je posvećena fizičkoj dobrobiti. Učenici su se bavili temama poput fizičkog i mentalnog zdravlja te su izradili ebilten s člancima, savjetima i ntervjuima na engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku. Također su organizirali različite fizičke aktivnosti koje pozitivno utječu na zdravlje. Učenici su sudjelovali u aktivnostima kao što su trekking, zumba, stolni tenis i trčanje.
Druga cjelina, "Supportive School Environment," fokusirala se na emocionalnu dobrobit, istražujući emocionalno zdravlje učenika u školskom okruženju. Rezultat je bio brošura u kojoj su učenici opisali kako zamišljaju školu koja se brine o njihovoj emocionalnoj dobrobiti.
Socijalna dobrobit bila je tema treće cjeline pod nazivom "A Sense of Belonging." Učenici su istraživali socijalne aspekte poput (cyber)bullyinga i inkluzije te izradili stripove i memove kako bi osvijestili problem bullying i inkluzije.
"Brain Matters," je četvrta cjelina projekta koja se bavila se intelektualnom dobrobiti. Učenici su osmilili različite aktivnosti koje održavaju naš um zdravim te ih stavili u eKnjigu. Također su organizirali Intellectual Challenge Day u svojim školama u sklopu kojih su isprobali te iste aktivnosti. Učenici su također sudjelovali u debati o utjecaju umjetne inteligencije na kritičko mišljenje i kreativnost.
Cilj projekta bio je razvijanje jezičnih, IKT, poduzetničkih i mekih vještina učenika. Učenici su kroz projekt razvijali svoju kreativnost izrađujući stripove, videa i digitalne uratke, kritičko mišljenje kroz istraživanje, izradu i analizu anketa te evaluaciju. Komunikacijske i suradničke vještine poticale su se radom u parovima i timovima, nacionalno i međunarodno, kroz izradu e-knjiga, diskusije na forumu i online debate.
Rezultati projekta mogu se vidjeti na digitalnoj izložbi Toward a Well-Being Mindset.
Projekt "Toward a Wellbeing Mindset" uspješno je integrirao interdisciplinarni i višejezični pristup, omogućujući učenicima da sveobuhvatno istraže i unaprijede svoju fizičku, emocionalnu, socijalnu i intelektualnu dobrobit.