DAN OTVORENIH VRATA
uz projektnu nastavu na temu Problem
i otvoreni kurikulum
četvrtak, 5. svibnja
Pozivamo učenice i učenike 8. razreda, njihove roditelje i sve zainteresirane da nas posjetite u četvrtak, 5. svibnja od 9 do 15 sati.
Naši učenici provest će vas kroz školu i informirat će vas o programima, usmjerenjima koja su vam u našoj školi dostupna.
Taj dan organizirana je i projektna nastava, ove godine na temu Problem.
Kao i svake godine, učenici oblikuju straničnik, popularni bookmark, koji tematski prati projektnu nastavu. Ovogodišnji je oblikovala maturantica Petra Dalić, 4.b.
Uz zanimljive prezentacije, dramske izvedbe, igre, bit će i dobre glazbe… dođite i uvjerite se!
PROBLEM
U sredini problema leži prilika.
Albert Einstein
Sve je čovjekove probleme stvorio čovjek, a čovjek ih može i riješiti.
Johann Wolfgang von Goethe
Život nije problem kojeg treba riješiti, već stvarnost koju treba iskusiti.
Søren Kierkegaard
Prišli smo razumijevanju problema kao teorijskog ili praktičnog pitanja koje treba riješiti odnosno kao teškoću koju susrećemo u raznim životnim situacijama, a traži naš dodatni angažman kako bi se razriješila.
Namjera nam je ukazati na mogućnost/i razrješavanja problema koristeći vlastite mogućnosti i potencijale.
Razlučili smo i različite pristupe problemu kao životnoj situaciji – od potiskivanja, zanemarivanja do razumijevanja i razrješavanja.
Pristupili smo kreativnom traženju rješenja - dali smo prostor radoznalosti, maštovitosti i originalnosti.
Razvijali smo kritičko mišljenje, bili smo spremni odbaciti vlastite ideje i pristupe koji nisu vodili do rješenja te tako davali prostor novim rješenjimaJ)
Interdisciplinarno smo pristupili sljedećim temama:
PREHRANA BEZ PROBLEMA
prizemlje, praktikum ugostitelja
PROBLEM? - I DA I NE !?
I. kat, učionica 201
EKONOMSKI PROBLEMI
I. kat, učionica 204
NAJBOLJE FRIZURE – BEZ PROBLEMA!
I. kat, učionica 205, frizerski praktikum
KOJA TVAR NAJBOLJE UPIJA VODU?
I. kat, učionica 209
PROBLEMS WITH IDIOMS OR IDIOMS WITH PROBLEMS
I. kat, učionica 212
PROBLEMI HRVATSKOG TURIZMA
I. kat, učionica 217
SUVREMENI MIGRACIJSKI TOKOVI U EUROPI I SVIJETU
II. kat, učionica 301
IZRAČUN VISINE KEOPSOVE PIRAMIDE – JEDAN PROBLEM, MNOGO RJEŠENJA
II. kat, učionica 302
PROBLEM: IMATI ILI BITI?
II. kat, učionica 305
PROBLEM UOČITI, RAZUMJETI, RIJEŠITI
II. kat, učionica 309
FOTOGRAFIJA, NOVINARSTVO I PROBLEMI U SVIJETU
II. kat, učionica 316
Sponzor:
Turistička zajednica grada Zaprešića
!