Ove su godine učenici 2.a razreda s profesoricom Helgom Kraljik sudjelovali u međunarodnom eTwinning projektu zajedno sa profesorima i učenicima iz Poljske, Češke i Turske. Projekt je započeo u prvom i trajao sve do četvrtog mjeseca. Učenici su bili raspodijeljeni u 11 međunarodnih grupa, a svaku je nadzirao i vodio jedan profesor. Zadatke smo rješavali putem digitalnih alata: naravno, Kahoot, ali i WordCloud, LearningApps, Socrative, Cram, wizer.me, lino.it i mnogi drugi. Cilj je bio osmisliti učinkovitiji, brži, lakši i zabavniji način učenja engleskog jezika. Naučeno smo i primijenili na virtualnim sastancima, gdje smo dobili priliku predstaviti se i upoznati te usmeno izraziti svoja mišljenja i stavove o zadanim temama. Osim što su bili najzabavniji dio projekta, sastanci su unaprijedili razumijevanje jezika i komunikacijske te govorne vještine učenika. Osim govornih vještina, putem alata unaprijedili smo vještine čitanja, slušanja i pisanja te smo proširili svoj vokabular. Vodile smo i rasprave na platformi Twinspace. Aktivnosti su praćene i na fb stranici projekta te blogu.
Naša suradnja urodila je mnogim krajnjim rezultatima, a projekt smo predstavili i na skole.hr te u emisiji Veliki i mali na TV Zapad.
U konačnici, projekt je pridonio znanju i vještinama učenika te je njihovo vrijeme provedeno pred ekranima učinio korisnim i kvalitetnim. Svi su aktivno sudjelovali i dobili priliku istaknuti se. Osim što su poboljšali znanje engleskog jezika, kroz teška vremena COVID-19 virusa socijalizirali su se ne samo s ljudima iz okolice, već i iz drugih područja van Hrvatske. Mogli su se zabaviti i biti produktivni te sve to u društvu drugih.
Nika Tomljenović, 2.a
Mystery in the Forest (zajednička kratka priča)
Zbirka provedenih aktivnosti
Project’s intro video
Project's final thought
Padlet - students’ reflections
Calendar
Crossword puzzle
Twinspace