|
|
Stručno usavršavanje nastavnika u Norveškoj u sklopu projekta Erasmus+ HEY |
|
|
|
U razdoblju od 4. 12. 2021. do 11. 12. 2021. nastavnici Dario Pavlović i Željka Winkler iz Srednje škole Ban Josip Jelačić sudjelovali su na drugoj mobilnosti u sklopu projekta Erasmus+ History and its effects on today's youth u Norveškoj.
Mobilnost je bila organizirana u formi «short-term joint staff training event” koja podrazumijeva zajedničke aktivnosti i stručno usavršavanje nastavnika. Tema susreta nastavnika uključenih u projektne aktivnosti iz Grčke, Cipra, Španjolske, Hrvatske i Norveške bila je: Fostering democracy in the wake of atrocity. Vrlo zanimljiv program uključio je radionice u školi s učenicima na teme: interkulturalnosti, istraživanja povijesti preko osobnih svjedočanstava u kojem su učenici intervjuirali gostujuće nastavnike te nakon toga izrađivali prezentacije i podcastove. Također smo sudjelovali na satima povijesti te metodom debate i formuliranja argumenata raspravljali o kontroverznim temama. Osim rada s učenicima bila su organizirana i predavanja za nastavnike o sustavu vrednovanja u norveškome obrazovnom sustavu te o metodama i strategijama poučavanja kad su u pitanju kontroverzne teme. Na ovu je temu i nastavnica iz SŠBJJ Željka Winkler održala predavanje i radionicu za nastavnike iz škole domaćina Greaker te Erasmus-partnere. Teme kojima smo se bavili bile su povezane s događajem na otoku Utoyi 22. srpnja 2011. kada je norveški ekstremist ubio 77 ljudi, uglavnom mladih zbog imigracijske politike koju je promicala Norveška, te smo imali prilike, osim vidjeti film o tom događaju, posjetiti i Centar 22. July u Oslu. Također smo posjetili spomen-područje The Rose Castle koje je posvećeno Drugome svjetskom ratu i svjedočanstvima pojedinačnih sudbina izraženima preko likovne umjetnosti. U sklopu mobilnosti bio je organiziran i posjet gradskoj knjižnici u Fredrikstadtu gdje je organizirana radionica kojom nam je predstavljen način na koji lokalna samouprava radi na sprečavanju ekstremizma te nam se obratio i zamjenik gradonačelnika koji je govorio o povijesti i sadašnjosti grada Fredrikstadta. Posjetili smo i fakultet koji obrazuje buduće nastavnike na kojem smo prisustvovali radionici o tome kako analizirati tekstove koji promiču ideje ekstremne desnice.
Projekt Erasmus+ History and its effects on today's youth temelji se na ideji da je razumijevanje povijest ključni element za razvoj ujedinjene Europe. Cilj je projektnih aktivnosti stvoriti zajedničko razumijevanje kako ratovi i sukobi, ekstremistički pogledi i pitanja migracija imaju recipročan učinak te da je potrebno promišljanje o tome kako ti čimbenici utječu na način na koji poučavamo povijest svoje učenike. Svaka zemlja ima svoju dramatičnu prošlost koja oblikuje način na koji se povijest uči u učionicama.
Mobilnost u Norvešku za nastavnike naše škole bila je neprocjenjivo iskustvo kako u stručnom tako i u osobnom kontekstu, gdje smo imali prilike upoznati norveški obrazovni sustav, ali i način života, kulturu i vrijednosti koje promiče norveško društvo. Uspostavili smo nove kontakte te mogućnosti za neke nove projekte te produbili profesionalne i prijateljske veze s kolegama partnerima iz drugih zemalja s kojima radimo na projektu. Sljedeća mobilnost bit će na Cipru krajem veljače 2022.
GALERIJA
Objavio : admin, 14.12.2021 09:42
|
|
|
|
Pravilnik
Pravilnik o izradbi i obrani zavrsnog rada možete preuzeti OVDJE.
|
Udžbenici
Konačne liste odabranih udžbenika i pripadajućih dopunskih nastavnih sredstava prema odabiru stručnih aktiva u školama možete preuzeti
OVDJE_2024_v1
Udžbenik povijesti
|
Državna Matura
Informacije od državnoj maturi možete naći OVDJE
|
Završni rad
Upute za izradbu i obranu završnog rada OVDJE.
Poslovnik o radu školskog prosudbenog povjerenstva i povjerenstva za obranu završnog rada. OVDJE
|
Lektira
Popis lektire nalazi se na knjižnici!
|
Informacije
Termini informacija razrednika nalaze se
otvori
|
KONZULTACIJE
VRIJEME KONZULTACIJA ZA PRAKTIČNU NASTAVU
PREUZMI
|
|